Uusasiakashankinta - Liidigenerointi

Saa tärkeää tietoa kohderyhmästäsi, jotta voit ajoittaa ja kohdentaa kontaktit paremmin

Parempi hitrate
0 %
Vähemmän aikaa turhiin kontakteihin
0 x

Uusasiakashankinnan yleisimmät haasteet

Haaste Ratkaisu
Puutteelliset tiedot kontakteilla Hankimme juuri teille relevantin tiedon jokaiselta kontaktilta, ennen myyntikontaktia
Aikaa menee hukkaan turhiin kontakteihin ja keskusteluihin Tehokkaampi kontaktointi - Soitot vain oikeasti potentiaalisille asiakkaille
Myyjien motivaatio ja vireystaso vaihtelevat päivittäin Paremmat kontaktointilistat = iloisemmat ja virkeämmät myyjät
Jatkuvat turhat soitot asiakkaille voivat vahingoittaa yrityksen mainetta Parempi ajoitus – Soitot voidaan kohdentaa optimaaliseen ajankohtaan

Liidigenerointi ja tiedonhankinta

Uusasiakashankinta helpottuu, kontaktit ovat relevantteja ja myyjät tyytyväisiä. Alla pari esimerkkiä meidän generoimien listojen käyttöön

Palkintolista

Lista käyttöön, kun tietyt tuloskriteerit täyttyvät. Se on kuin myyjän bonuserä – sisältää vain laadukkaimpia liidejä, jotka tarjoavat maksimaalisen mahdollisuuden kauppaan.

Päivän viimeiset tunnit

Iltapäivällä vire saattaa laskea, mutta kohdennettu lista juuri oikeille asiakkaille auttaa pitämään myyntitehot yllä päivän loppuun saakka – silloin kun se eniten ratkaisee.

Ensimmäiset tunnit

Heti aamusta tehokas aloitus on kaikki kaikessa. Nopeita kontakteja, helppoja voittoja ja erinomainen startti päivälle.

Kirittämään tavoitteita

Kun kuukauden loppu lähestyy ja tavoitteet ovat hiuskarvan päässä, kohdennettu lista tarjoaa juuri ne liidit, joiden kanssa on realistista kiriä tavoitteet nopeasti.

Superpäivä

Lista voidaan antaa jokaiselle käyttöön tiettyinä päivinä piristämään myyntidraivia. 

Kuinka palvelu toimii käytännössä?

1. Käynnistys

  • Listakartoitus: Määritellään yhdessä, minkä tyyppiset liidit palvelevat parhaiten teidän liiketoimintaa.

  • Kysymyspatteristo: Rakennetaan tehokas kysymysrunko, jolla myyjät saavat oleellisen tiedon irti.

  • Seurantataulukko: Luodaan reaaliaikainen seurantatyökalu tulosten mittaamiseen.

  • Koulutus: Tiimillenne tarjotaan käytännönläheinen koulutus ennen aloitusta.

  • Startti: Valmiina linjoille – aloitetaan kohdennettu myyntityö!

2. Pilotti

Testataan, kehitetään ja optimoidaan:

1. kuukausi: Kohderyhmien kartoitus, listojen luonti ja liidien generointi.

2. kuukausi: Cooldown-vaihe, jolloin vältetään liiallinen kuormitus kontakteille.

3. kuukausi: Aktiivinen myyntivaihe – hyödynnetään optimoituja listoja täysillä.

Yhteensä käydään läpi noin 10 000 liidiä – liidien määrä vaihtelee valituista kriteereistä.

3. Jatkuva kehitys

Kampanjan jälkeen keskitytään kasvattamaan tuloksia ja asiakastyytyväisyyttä:

  • Arvostelut & palaute: Hyödynnetään asiakaskokemuksia esimerkiksi Google-arvosteluina. Lisätietoja Google Business Profilesta: Miksi Google Business Profile on tärkeä yritykselle?

  • Sähköpostimarkkinointi: Sitoutetaan nykyasiakkaita ja avataan mahdollisuuksia lisämyyntiin.

  • Toiveiden kerääminen: Kuunnellaan asiakkaita – reagoidaan dataan ja kehitetään palvelua jatkuvasti.

Ota yhteyttä meihin, ja me otamme yhteyttä kohderyhmääsi

Yhteydenottolomake

Sähköposti

info@multavia.fi

Puhelin

+358 40 7672661

Tarvitsetko apua nykyasiakkaiden hyödyntämisessä?

Multavia Agency tarjoaa palvelua, jolla parannetaan nykyasiakkaiden asiakasarvoa.