Haaste | Ratkaisu |
---|---|
Puutteelliset tiedot kontakteilla | Hankimme juuri teille relevantin tiedon jokaiselta kontaktilta, ennen myyntikontaktia |
Aikaa menee hukkaan turhiin kontakteihin ja keskusteluihin | Tehokkaampi kontaktointi - Soitot vain oikeasti potentiaalisille asiakkaille |
Myyjien motivaatio ja vireystaso vaihtelevat päivittäin | Paremmat kontaktointilistat = iloisemmat ja virkeämmät myyjät |
Jatkuvat turhat soitot asiakkaille voivat vahingoittaa yrityksen mainetta | Parempi ajoitus – Soitot voidaan kohdentaa optimaaliseen ajankohtaan |
Uusasiakashankinta helpottuu, kontaktit ovat relevantteja ja myyjät tyytyväisiä. Alla pari esimerkkiä meidän generoimien listojen käyttöön
Lista käyttöön, kun tietyt tuloskriteerit täyttyvät. Se on kuin myyjän bonuserä – sisältää vain laadukkaimpia liidejä, jotka tarjoavat maksimaalisen mahdollisuuden kauppaan.
Iltapäivällä vire saattaa laskea, mutta kohdennettu lista juuri oikeille asiakkaille auttaa pitämään myyntitehot yllä päivän loppuun saakka – silloin kun se eniten ratkaisee.
Heti aamusta tehokas aloitus on kaikki kaikessa. Nopeita kontakteja, helppoja voittoja ja erinomainen startti päivälle.
Kun kuukauden loppu lähestyy ja tavoitteet ovat hiuskarvan päässä, kohdennettu lista tarjoaa juuri ne liidit, joiden kanssa on realistista kiriä tavoitteet nopeasti.
Lista voidaan antaa jokaiselle käyttöön tiettyinä päivinä piristämään myyntidraivia.
Listakartoitus: Määritellään yhdessä, minkä tyyppiset liidit palvelevat parhaiten teidän liiketoimintaa.
Kysymyspatteristo: Rakennetaan tehokas kysymysrunko, jolla myyjät saavat oleellisen tiedon irti.
Seurantataulukko: Luodaan reaaliaikainen seurantatyökalu tulosten mittaamiseen.
Koulutus: Tiimillenne tarjotaan käytännönläheinen koulutus ennen aloitusta.
Startti: Valmiina linjoille – aloitetaan kohdennettu myyntityö!
Testataan, kehitetään ja optimoidaan:
1. kuukausi: Kohderyhmien kartoitus, listojen luonti ja liidien generointi.
2. kuukausi: Cooldown-vaihe, jolloin vältetään liiallinen kuormitus kontakteille.
3. kuukausi: Aktiivinen myyntivaihe – hyödynnetään optimoituja listoja täysillä.
Yhteensä käydään läpi noin 10 000 liidiä – liidien määrä vaihtelee valituista kriteereistä.
Kampanjan jälkeen keskitytään kasvattamaan tuloksia ja asiakastyytyväisyyttä:
Arvostelut & palaute: Hyödynnetään asiakaskokemuksia esimerkiksi Google-arvosteluina. Lisätietoja Google Business Profilesta: Miksi Google Business Profile on tärkeä yritykselle?
Sähköpostimarkkinointi: Sitoutetaan nykyasiakkaita ja avataan mahdollisuuksia lisämyyntiin.
Toiveiden kerääminen: Kuunnellaan asiakkaita – reagoidaan dataan ja kehitetään palvelua jatkuvasti.
info@multavia.fi
+358 40 7672661
© Multavia Agency. Verkkosivun kehittänyt AkuTech Solutions oy.